Anar al contingut
VuFind
Bossa de llibres:
0
ítems
(Complet)
Idioma
English
Deutsch
Español
Français
Italiano
日本語
Nederlands
Português
Português (Brasil)
中文(简体)
中文(繁體)
Türkçe
עברית
Gaeilge
Cymraeg
Ελληνικά
Català
Euskara
Русский
Čeština
Suomi
Svenska
polski
Dansk
slovenščina
اللغة العربية
বাংলা
Galego
Tiếng Việt
Hrvatski
हिंदी
Հայերէն
Українська
Tots els camps
Títol
Títol de la revista
Autor
Matèria
Signatura
ISBN/ISSN
Trobar
Avançada
Warum weinen wir im Kino?
Citar
Enviar aquest missatge de text
Enviar per correu electrònic aquest
Imprimir
Exportar registre
Exportar a RefWorks
Exportar a EndNoteWeb
Exportar a EndNote
Exportar a MARC
Exportar a MARCXML
Exportar a RDF
Exportar a BibTeX
Exportar a RIS
Afegir a la bossa
Eliminar de la bossa de llibres
Enllaç permanent
Warum weinen wir im Kino? : die Bedeutung der Regression für die filmische Wahrnehmung / Mechthild Zeul
Dades bibliogràfiques
Publicat a:
Kino im Kopf : Psychologie und Film seit Sigmund Freud ; [Ausstellung Kino im Kopf. Psychologie und Film seit Sigmund Freud, 14. September 2006 bis 7. Januar 2007; eine Ausstellung der Deutschen Kinemathek, Museum für Film und Fernsehen, Berlin].(2006)
S. 77 - 81
Autor principal:
Zeul, Mechthild
(Autor)
Format:
Article
Idioma:
German
Publicació relacionada:
In:
Kino im Kopf : Psychologie und Film seit Sigmund Freud ; [Ausstellung Kino im Kopf. Psychologie und Film seit Sigmund Freud, 14. September 2006 bis 7. Januar 2007; eine Ausstellung der Deutschen Kinemathek, Museum für Film und Fernsehen, Berlin].(2006)
Descripció
Ítems similars
Visualització del personal
Descripció
Descripció no disponible.
Ítems similars
Warum wir ins Kino gehen? : Interstellar und das cineastische Raum-Zeit-Kontinuum
per: Früchtl, Josef
". weinen wir bitterlich" : von heidnischen und häretischen Subversionen des Katholizismus zum rhetorischen Hyperkatholizismus der polnischen Romantik
per: Meyer, Holt
Warum sehen wir Tiere an? : 1980 (Auszug)
per: Berger, John
Warum wir den Zionismus ablehnen
per: Braginskij, Iosif
Warum sollen wir Ziele verfolgen?
per: Betzler, Monika