Bringing African women into the classroom : rethinking pedagogy and epistemology / Obioma Nnaemeka

Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:African gender studies : a reader.(2005) S. 51 - 66
VerfasserIn: Nnaemeka, Obioma (VerfasserIn)
Format: Aufsatz in Zeitschrift
Sprache:German
Ähnliche Datensätze:In: African gender studies : a reader.(2005)
LEADER 00426naa a22001211c 4500
001 a0009845
008 070205s gw ger d
005 20240606153514.0
100 1 |a Nnaemeka, Obioma  |4 aut 
245 1 0 |a Bringing African women into the classroom  |b rethinking pedagogy and epistemology  |c Obioma Nnaemeka 
336 |b txt  |2 rdacontent 
773 0 8 |i In  |t African gender studies : a reader.(2005)  |d 2005  |w 0i404253  |g S. 51 - 66 
099 1 |a 20070205