Anar al contingut
VuFind
  • Bossa de llibres: 0 ítems (Complet)
  • Idioma
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
Avançada
  • Neue Instrumente für die Beurt...
  • Citar
  • Enviar aquest missatge de text
  • Enviar per correu electrònic aquest
  • Imprimir
  • Exportar registre
    • Exportar a RefWorks
    • Exportar a EndNoteWeb
    • Exportar a EndNote
    • Exportar a MARC
    • Exportar a MARCXML
    • Exportar a RDF
    • Exportar a BibTeX
    • Exportar a RIS
  • Afegir a la bossa Eliminar de la bossa de llibres
  • Enllaç permanent
Neue Instrumente für die Beurteilung der Französisch- und Englischkompetenzen von Deutschschweizer Schülerinnen und Schülern
Codi QR

Neue Instrumente für die Beurteilung der Französisch- und Englischkompetenzen von Deutschschweizer Schülerinnen und Schülern : Peter Lenz. Thomas Studer

Dades bibliogràfiques
Publicat a:Plurilinguisme, interculturalité et didactique des langues étrangères dans un contexte bilingue=Mehrsprachigkeit, Interkulturalität und Fremdsprachendidaktik in einem zweisprachigen Kontext.(2005) S. 37 - 56
Autors principals: Lenz, Peter (Autor), Studer, Thomas (Autor)
Format: Article
Idioma:German
Publicació relacionada:In: Plurilinguisme, interculturalité et didactique des langues étrangères dans un contexte bilingue=Mehrsprachigkeit, Interkulturalität und Fremdsprachendidaktik in einem zweisprachigen Kontext.(2005)
  • Descripció
  • Ítems similars
  • Visualització del personal
Descripció
Descripció no disponible.

Ítems similars

  • Entwicklung und Beurteilung des Stils
    per: Fischer, Hardi
  • "In Beurteilung der Schandtaten" : aus dem Briefwechsel (1962-1974)
    per: Jünger, Ernst, et al.
  • Berufs- und Bildungspläne von Schülern der zehnten Klasse
    per: Steiner, Irmgard
  • Ernst Meister im Gespräch mit Schülern
    per: Thiekötter, Friedel
  • Konzeptualisierung von Wissenschaft und Kontroverse bei Schülern und Studierenden
    per: Schindler, Kirsten, et al.

Opcions de cerca

  • Historial de cerca
  • Cerca avançada

Trobar-ne més

  • Explorar el catàleg
  • Explorar alfabèticament
  • Explora canals
  • Bibliografia recomanada

Necessites ajuda?

  • Consells de cerca
  • Pregunteu al bibliotecari
  • FAQs
  • Impressum