Saltar ao contenido
VuFind
Bolsa de Libros:
0
registros
(Completo)
Idioma
English
Deutsch
Español
Français
Italiano
日本語
Nederlands
Português
Português (Brasil)
中文(简体)
中文(繁體)
Türkçe
עברית
Gaeilge
Cymraeg
Ελληνικά
Català
Euskara
Русский
Čeština
Suomi
Svenska
polski
Dansk
slovenščina
اللغة العربية
বাংলা
Galego
Tiếng Việt
Hrvatski
हिंदी
Հայերէն
Українська
Todos os campos
Titel
Título de Revista
Autor
Schlagwort
Número de Clasificación
ISBN/ISSN
Buscar
Avanzado
Drawing Education in the Late...
Citar
SMS versenden
Enviar este rexistro por email
Imprimir
Exportar rexistro
Exportar a RefWorks
Exportar a EndNoteWeb
Exportar a EndNote
Exportar a MARC
Exportar a MARCXML
Exportar a RDF
Exportar a BibTeX
Exportar a RIS
Engadir á cesta
Eliminar da cesta
Persistenter Link
Drawing Education in the Late 19th Century : the Case of Japan / Rikako Akagi. Kenji Yamaguchi
Detalles Bibliográficos
Publicado en:
Lernt zeichnen! : Techniken zwischen Kunst und Wissenschaft 1525 bis 1925 ; [. begleitet die Ausstellung "Punkt, Punkt, Komma, Strich. Zeichnen zwischen Kunst und Wissenschaft, 1525 bis 1925" an der Universitätsbibliothek Heidelberg vom 29. April 2015 bis 14. Februar 2016].(2015)
S. 151 - 168
VerfasserIn:
Akagi, Rikako
(VerfasserIn)
,
Yamaguchi, Kenji
(VerfasserIn)
Formato:
Artigo
Idioma:
German
Títulos relacionados:
In:
Lernt zeichnen! : Techniken zwischen Kunst und Wissenschaft 1525 bis 1925 ; [. begleitet die Ausstellung "Punkt, Punkt, Komma, Strich. Zeichnen zwischen Kunst und Wissenschaft, 1525 bis 1925" an der Universitätsbibliothek Heidelberg vom 29. April 2015 bis 14. Februar 2016].(2015)
Descripción
Títulos similares
Internformat
Descripción
Descrición non dispoñible
Títulos similares
New media in late 20th-century art
por: Rush, Michael
Publicado: (1999)
Language, race and nation in Italian culture from the late 18th to the mid 19th Century
por: Gensini, Stefano
The 18th Century
Publicado: (2003)
Russian 19th century verse : Pushkin, Baratynsky, Tyutchev, Koltsov, Lermontov, Tolstoy, Fet, Nekrasov
Publicado: (1983)
Urban planning in the late twentieth century
por: Troy, Patrick