Weiter zum Inhalt
VuFind
Bogkurv:
0
emner
(Fuld)
Sprog
English
Deutsch
Español
Français
Italiano
日本語
Nederlands
Português
Português (Brasil)
中文(简体)
中文(繁體)
Türkçe
עברית
Gaeilge
Cymraeg
Ελληνικά
Català
Euskara
Русский
Čeština
Suomi
Svenska
polski
Dansk
slovenščina
اللغة العربية
বাংলা
Galego
Tiếng Việt
Hrvatski
हिंदी
Հայերէն
Українська
Alle Felter
Titel
Tidsskriftstitel
Forfatter
Fag
Klassifikationsnummer
ISBN/ISSN
Find
Udvidet
Soziologie ohne Zukunft? - Anm...
Citér dette
Stav dette
Email dette
Udskriv
Eksportér post
Eksportér til RefWorks
Eksportér til EndNoteWeb
Eksportér til EndNote
Eksportér til MARC
Eksportér til MARCXML
Eksportér til RDF
Eksportér til BibTeX
Eksportér til RIS
Tilføj til Bogkurv
Fjern fra Bogkurv
Persistenter Link
Soziologie ohne Zukunft? - Anmerkungen zum Gegenstandsverlust einer Disziplin : Stefan Müller-Doohm
Bibliografiske detaljer
Udgivet i:
Was sind und zu welchem Ende brauchen wir Geisteswissenschaften? : Geisteswissenschaften zwischen Krise und neuem Selbstbewusstsein ; [Dokumentation einer Tagung der Evangelischen Akademie Loccum in Zusammenarbeit mit dem Evangelischen Studienwerk e.V., Villigst, vom 27. bis 29. Mai 1988].(1989)
S. 143 - 161
Hovedforfatter:
Müller-Doohm, Stefan
(VerfasserIn)
Format:
Aufsatz in Zeitschrift
Sprog:
German
Relaterede værker:
In:
Was sind und zu welchem Ende brauchen wir Geisteswissenschaften? : Geisteswissenschaften zwischen Krise und neuem Selbstbewusstsein ; [Dokumentation einer Tagung der Evangelischen Akademie Loccum in Zusammenarbeit mit dem Evangelischen Studienwerk e.V., Villigst, vom 27. bis 29. Mai 1988].(1989)
Beskrivelse
Lignende værker
Medarbejdervisning
Beskrivelse
Ingen beskrivelse tilgængelig.
Lignende værker
Disziplin : Soziologie und Geschichte militärischer Gehorsamsproduktion
af: Bröckling, Ulrich
Udgivet: (1997)
Selbstmord als Disziplin : Émile Durkheim und die Erfindung der Soziologie
af: Ahrens, Jörn
Allgemeine Literaturwissenschaft - Grundfragen einer besonderen Disziplin
Udgivet: (2001)
Verteidigung der Disziplin
af: Hacking, Ian
Stil, Schule, Disziplin
Udgivet: (2005)